ציפוי מגן שמש

מגן שמש – הגנה מהשמש ונזקיה בקלות

עונת הקיץ המתקרבת מביאה איתה את החום הישראלי המוכר, אבטיחים בשפע, קרטיב לימון ושימוש רב בתכשירי הגנה אשר יגנו עלינו מפני השמש החזקה. אך מה קורה בעת שאנו נמצאים בבית? או אפילו במשרד? האם אז אנחנו מוגנים מפני הקרינה של השמש? ומה עם החפצים, מוצרי הריהוט שנמצאים בבית או במשרד? הם גם עלולים להתקלקל במידה וייחשפו לשמש. אז מה עושים? פשוט. מתקינים מגן שמש.


הגנה מהשמש


מגן שמש, נועד, כפשוטו להגן עלינו מפני השמש. בין אם אנחנו נמצאים בבית ובין אם אנחנו נמצאים במשרד, הוא יכול להיות פיתרון יעיל ובטוח ביותר עבורנו. מגן שמש מגיע בתצורות שונות, למשל כאשר הוא מצופה בציפוי מיוחד הנקרא ציפוי חלונות או כאשר הוא יוצר הצללה באמצעות הצללת חלונות. יש להבין כי ככל ששטח הפנים של החלון יהיה גדול יותר, כך הסכנה לחשיפה לשמש ולקרינה גדולה יותר. מעבר לסכנה הבריאותית גם לנו וגם לחפצים שנמצאים סביבנו, חשיפה ממושכת של חומרים שונים לשמש יכולה לגרום לדהייה של החומרים ולבלייה שלהם באופן מהיר יותר מעבר למה שהיינו מצפים מחלונות איכותיים.


ציפוי חלונות


מגן שמש יעיל במיוחד הוא "אנטי סאן" לציפוי חלונות. ציפויי חלונות ייעודים להגנה מהשמש "אנטי סאן" מונעים את הקרינה והצטברות של חום בתוך הבית. ציפוי חלונות מגיע במגוון רחב של סגנונות עיצוב שונים ומאפשר מניעה כמעט מוחלטת, של 99% מהקרינה המסוכנת!  ציפוי חלונות יעיל גם לבתים פרטיים וגם לבתי עסק ועל כן התועלת הרבה. ציפוי חלונות כה פופולארי במיוחד בגלל הסיבה שבנוסף לכל היתרונות שציינו, הוא חוסך באופן משמעותי כסף רב מהוצאות החשמל השנתיות! מאחר והוא פשוט דוחה את החום שנכנס, הוא מפחית את הטמפרטורה בחדר ובכך יש פחות צורך להשתמש במערכות המיזוג שקיימות בחדר.


גם בפן השיווקי – ציפוי חלונות!


שימוש בציפוי חלונות יכול להוות גם קרש קפיצה שיווקית, כאשר עליו ניתן לכתוב בגדול את שם העסק, אודות ואפילו משפט קצר. בכך, כל מי שעובר בדרך, נחשף לבית העסק. ובכך ניתן להרוויח פרסום יעיל בחינם!


הצללת חלונות


תפקיד נוסף של מגן שמש הוא הצללת חלונות. הצללת חלונות נעשית על ידי ציפוי מיוחד שמאפשר חדירה חלקית של האור, מונע את הקרינה המסוכנת ומספק את הגנה מירבית מנזקי השמש בבית או בבית העסק. כאשר מבצעים הצללת חלונות, מפחיתים את הטמפרטורה בחדר וכתוצאה מכך משתמשים פחות ופחות במערכות מיזוג, מאווררים או תריסים חשמליים. עובדה זו משמעותית מאוד כשאנחנו חושבים על מצב הארנק שלנו בסוף החודש. מדובר על חיסכון משמעותי של כסף רב בנוסף לשמירה וההגנה האידיאלית על הציוד הרגיש שיש לנו בבית או במשרד. רהיטים, כלי בית, מוצרי חשמל ועוד

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button