מוצרים למיתוג - OKD | סאן קונטרול

מוצרים למיתוג – OKD | סאן קונטרול

העולם שלנו מתקדם, מתפתח ומתחדש בכל רגע. איכות החיים עולה, ובאופן טבעי, אדם צריך לעבוד שעות רבות, על מנת לספק את צרכיו ורצונותיו. למעשה, אדם ממוצע, מעביר כשליש מחייו בעבודה. שליש מחייו מוקדש להתעסקות עם משימות בעבודה באופן שוטף. מה שאומר, שעל מנת לשפר את התפקוד של העובד, הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית, להעלות את רמת המוטיבציה ולשדרג את איכות העבודה, מומלץ להשקיע ביצירת סביבת עבודה נעימה, מושקעת ומהנה. אז איך ניתן לעשות זאת?

עיצוב משרד

אחד הטרנדים הפופולאריים ביותר היום בעולם עיצוב המשרד, הוא על ידי שימוש במוצרים למיתוג המשרד, ובמיוחד למיתוג הקירות. כיום, ניתן למצוא מגוון גדול ורחב של סגנונות עיצוב כאשר לכל אחד מהם יש את הייחודיות ואת היופי שלו. במאמר זה, נרחיב על כל סגנונות העיצוב, ונראה מתי יהיה נכון לשלב אותם במשרד. מדבקות קיר – אחד הטרנדים, בה"א הידיעה. מדבקות הקיר, עשויות מחומר PVC, חזקות ועמידות במיוחד. הן יכולות להיות מעוצבות על פי הסגנון האישי שלכם ומגיעות במגוון אין סופי של אפשרויות, צבעים, מרקמים וסגנונות. תוכלו להציג במדבקות הקיר את לוגו החברה, את החזון ואת מטרות החברה, כך שכל מי שנכנס למשרד יוכל לראות את הדברים לנגד עיניו. תוכלו לשלב דמויות מעוררות השראה, אייקונים מעניינים בהתאם למטרת החלל של המשרד. משפטים מיוחדים, תמונות של עבודות, יצירות, מודעות פרסום וכל מה שרק עולה על דעתכם. המדבקות נעשות על ידי עבודת עיצוב, בהתאם לצרכיו של הלקוח, ויכול ליצור שינוי של ממש אצל העובדים והלקוחות שבאים בפתחו של המשרד.

מתי נשתמש? כאשר נרצה לעורר את הרגש ואת עולם החוויה, אצל כל אדם שנכנס למשרד

למתג או לעצב את קירות החברה בדרך מקורית ואחרת

חיתוך אותיות – העולם שלנו מורכב ממילים, אותיות ומשפטים. כאשר תרצו לעצב את קירות החברה בדרך מקורית, יצירתית ואחרת, תוכלו לבצע חיתוך אותיות. האותיות עשויות מ-PVC מוקצף, מאותיות פרספקס, אלומיניום, נירוסטה ועוד. כך תוכלו להרכיב את לוגו החברה, או ציטוט של גדול האומה.

ליצור חוויה על חושית אצל העובדים ואצל הלקוחות במשרד

מדבקות קיר מסוג ARTGANI –  מדבקות קיר אלה, יוצרות חוויה אחרת במשרד העבודה, מאחר והן מפיצות ריחות נעימים, על פי הדרישה של הלקוח. כאשר עוברים לידם, יכולים להרגיש שנמצאים ליד שדה של חמניות, בתוך בית קפה, עם ריח פולי קקאו חזק, ריח של לבנדר, וניל או של ורד קיצוני. אין ספק, שהם יעוררו את החושים של העובדים ויהוו מקור להתפעלות בפני לקוחות.

לבצע סדר במטלות המשרד

מדבקות לוח – מדבקות לוח הן מוצר שימושי לכל משרד. באמצעותן ניתן ליצור סדר בכל המשימות הקשורות לעבודה. אפשר לכתוב בהן את המשימות החשובות, איזה צוות אחראי עליהן, מה הדד ליין שהוחלט, ועוד. שימוש במדבקות לוח יכול להבטיח כי אף משימה לא תאבד, תעלם או תישכח בדרך. בנוסף, היא עושה את הרושם ההכרחי כי אכן מדובר בחברה רצינית, שעובדת כמו שצריך ומספקת את המענה הדרוש לשם כך.

לייצר תחושות של כיף, הנאה ואחווה בין העובדים

הדפסה על קנבס- בשנים האחרונות כל נושא הצילום עלה מדרגה, כאשר כל אחד מאיתנו יכול לצלם בסמארטפון האישי שלו רגעים שונים מחייו. את הרגעים הללו ניתן להנציח על ידי הדפסה שלהם על קנבס. אחד ההדפסות הנפוצות על קנבס, הם מאירועים חברתיים שהתרחשו במשרד, של כיף, הנאה ואחווה בין העובדים.

אז, איזה עיצוב תבחרו?

בכל אחד מסגנונות העיצוב, ניתן להשתמש במגוון גדול ורחב של צבעים, צורות וסגנונות. אנו בOKD | סאן קונטרול, עובדים בכל יום, על מנת להגשים את החלומות של הלקוחות שלנו ובכל פעם מגלים עולם חדש שמפתיע את כולם.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button