מגן שמש

מגן שמש – יתרונות השימוש בו

נזקיה של קרינת השמש ידועים, ומהם נובע ההכרח להתגונן מפניה. מגני שמש לעסק חיוניים גם בשל ההכרח להגן על התכולה בכלל ועל מוצריו בפרט וגם על מנת להקל על האנשים ובכללם, כמובן, הלקוחות הנכנסים אל העסק. כאשר מדובר על נושא שימוש במגני שמש לעסק מדובר על מכלול היבטים הקשורים זה בזה. ככל ששטח הפנים של החלון גדול יותר כך גובר הצורך להגן עליו וזאת מאחר שככל ששטח הפנים של חלונות העסק גדול יותר, כך, באופן טבעי, גדלה חשיפתם לשמש וממילא גם גובר הפוטנציאל לנזק שבחשיפה. לא מדובר רק בסכנה בריאותית. חשיפה ממושכת של חומרים שונים לשמש גורמת לדהייתם ולהאצת תהליך הבליה שלהם.


חברה המתמחה בשיווק ובהתקנה של ציפויי מגן לזכוכית נגד סוגים שונים של קרינות בכלל ונגד קרינת שמש בפרט מציעה ומספקת פתרונות מיגון אפקטיביים ביותר לבעלי עסקים. היתרון והאפקט הם כפולים: מניעת מעבר כמעט מוחלט (עד 99% !) של קרינה מסוכנת ובנוסף, הפחתת הטמפרטורה במתחם הפנימי. יש בכל גם חיסכון כספי בלתי מבוטל.


מגן שמש אפקטיבי מוצע במגוון עשיר וססגוני של ציפויים מודפסים. על מנת לנצל את הציפוי באופן נוסף, ניתן לייעד ולייחד אותו, בין השאר, לאפיק שיווקי חזותי על ידי הדפסת לוגו של העסק ופרטים נוספים על אודותיו.


הערך המוסף של ציפוי מגן שמש

האפקט והאפקטיביות המיוחדים של ציפוי המגן נגד שמש הוא באפשרות להפוך אותו לפלטפורמה שיווקית. יתרון הגודל מוכח למעלה מכל ספק: מספר האנשים הנחשפים לפרסום הוא עצום. מכל היבט ומכל זווית שמסתכלים על מגני שמש לעסק, רכישתם היא עסקה כדאית ומשתלמת. מגני השמש מיוצרים על פתי תקני איכות ובטיחות מחמירים. הם עמידים לאורך זמן והתועלת שלהם, המורגשת והמוכחת תכף לשימוש בהם, מתגברת ומצטברת לאורך זמן, הן בשל מניעת חדירתן של קרני השמש לעסק והן בשל השמירה על איכות ועל עמידות התכולה שלו.


ציפוי מגן לשמש מהווה הזדמנות לבירור ולקבלת מידע אודות סוגי הציפויים הנוספים שמומלץ לצפות בהם את חלונות העסק. בין השאר מוצע ציפוי נגד הדף ורסיסים, שהוא ודאי נדרש וחיוני למבנים גבוהים החשופים לסוגי פגיעות ומפגעים שונים.


כאשר מדובר בזכוכיות גדולות במיוחד במבנים שבהם הכרח להגן על המתחם ולמגן אותו באופן מיטבי, מוצע לבעלי העסקים לשקול התקנת מערכת עיגון ציפויים, המהווה פתרון למיגון זכוכיות הנתונות בין פרופילים עשויים אלומיניום. עיגון הציפוי מחזק ומעצים באופן משמעותי את חוזק הזכוכית ומבטיח את עמידותה באמצעות הידוקה וחיזוקה למסגרת החלון.


מגן שמש לעסק מוסיף לו ולבעליו ערך מוסף. מדובר, עיניכם הקוראות עדות, במוצר רב שימושי ורב תכליתי, אשר בחינתו על פי מאזן של עלות-תועלת לא מותירה אף לא שמץ ספק בדבר החשיבות, הנחיצות, הכדאיות והתועלת של רכישתו.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button