ציפוי להכהיית חלונות

כשאנו נמצאים בבית, במשרד ואפילו ברכב, אנו חשופים לשמש ולקרינה שלה שחודרת אלינו דרך החלונות. חשיפה ממושכת לשמש עלולה לגרום נזקים רבים הן לרכוש שלנו, שכתוצאה מכך יכול לדהות, להתייבש ולהרס, והן עבור הבריאות שלנו, אשר עלול להסתכם עם בעיות בריאותיות כמו כתמים, אדמומיות, פריחות ואף במקרים גרועים יותר, גם בעיות בעיניים, וחלילה, העלאת הסיכון לסרטן העור.


בשנים האחרונות, התפתחו טכניקות המסייעות במניעת חדירת קרני השמש, אשר מנסות לספק את ההגנה הנדרשת מפני נזקים אלה. אחת הטכניקות הבולטות היא הכהיית חלונות.

ציפוי להכהיית חלונות


 

הכהיית חלונות

זו טכניקה המבוצעת על ידי ציפוי מיוחד לזכוכיות שנקרא "אנטי סאן". המטרה של זה היא למנוע בעזרת ציפוי זה את המעבר של קרינת השמש ובכך למנוע את הנזקים השונים שיכולים להיווצר בעקבותיה.


היתרונות בשימוש זה בולטים ורבים. ראשית, מדובר על הפחתה של  99% של חדירת קרני השמש למבנה! בנוסף, ביצוע של הכהיית חלונות מוריד את הטמפרטורה של החלל, שומר על כל החפצים והפריטים שנמצאים במקום ומפחית באופן משמעותי את הצורך בהפעלת המיזוג, כך שמדובר גם בחיסכון  כספי רב.


יתרונות נוספים מתייחסים למקומות בהם ניתן לבצע הכהיית חלונות. העובדה שניתן לבצע הכהיית חלונות גם בבית, גם במשרד ואפילו ברכב יכולה לגרום לנו להיות מוגנים במקומות רבים. הכהיית חלונות יוצרת סביבה נעימה וצוננת ומאפשרת לשוהים להנות בה.

הכהיית חלונות בעזרת ציפויי "אנטי סאן"


ציפויי "אנטי סאן" מגיע במגוון רחב של סגנונות עיצוב, צורות ומרקמים. בנוסף למענה הפונקציונאלי שלו, הוא גם מספק מענה עיצובי- אסתטי ומשתלב באופן הרמוני והוליסטי עם החלל. במידה ומבצעים את זה בעזרת ציפוי של "אנטי סאן", ניתן להדפיס את שם החברה, הלוגו או כל אייקון ויזואלי אחר, אשר אותו יזהו אנשים ממרחקים. נוכל לבחור ציפויים יותר בולטים, או ציפויים שהם יותר פשוטים וניטראליים. הכול כמובן בהתאם לדרישות ולצרכים שלכם, וכמו גם למסגרת התקציב.


מעוניינים לבצע הכהיית חלונות לבית או למשרד?


עם חברת OKD | סאן קונטרול- מבית או.קיי דיל בע"מ, החברה המובילה בארץ בתחום ציפויי המגן לזכוכיות, תוכלו לבצע התקנה של מגני שמש, ציפויי חלונות וזכוכיות מסוגים שונים, כולל הכהיית חלונות באמצעות ציפויי "אנטי סאן". לחברה יש ידע רב, וניסיון אשר הצטבר עם השנים. הידע והניסיון הובילו את החברה לבצע מספר רב של פרויקטים רבים בארץ ובחו"ל, עבור לקוחות פרטיים ולקוחות ציבוריים, כדוגמת משרדי ממשלה, חברות היי-טק, בתי חולים, מוסדות חינוך ועוד. הערכים העיקריים עליהם החברה שמה דגש הם איכות, טכנולוגיה ורמת עמידות גבוהה של מוצרים, אשר עומדים במבחן המציאות שוב ושוב.


צוות המומחים של חברת OKD | סאן קונטרול ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת. לפרטים נוספים צרו קשר.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button