פרוייקט סייברביט

חיפוי זכוכית ברמה הגבוהה ביותר

כיום הרבה משרדים, מקומות ציבורים ואף מבחר בתים פרטיים בוחרים לעשות שימוש בקירות זכוכית, אם על מנת ליצור מחיצות לא מחייבות, אל על מנת לשמור על תחושת ריווח ואם על מנת ליצור מראה אלגנטי, יוקרתי ומרשים. עם זאת, לצד שלל היתרונות שיש למשטחי זכוכית, גם יש לדעת שיש להם מגוון תכונות שדורשות טיפול, וזאת כי לא תמיד מתאים שחיםוי הזכוכית יהיו שקופים, לא תמיד הברק שלהם נוח, הם מעבירים חום וקרינה ובנוסף תמיד ישנה סכנת שבירה. א לכך טוב להכיר פתרון אלגנטי ופשוט מבית חברת " OKD | סאן קונטרול".

מובילים בתחום

חברת OKD | סאן קונטרול הינה החברה המובילה בארץ עבור כל מה שנוגע לחיפוי והגנת קירות, הצללות ולמבחר פתרונות עבור עיצוב קירות, כאשר בין היתר היא מעניקה שלל פתרונות עבור קרינה, סנוור וחום שמופק מבעד לקירות הזכוכית. בנוסף מדובר בחברה הגדולה ביותר אשר מייבאת ארצה מגנים לשמשות ובין היתר היא גם בקיאה בהתקנה ובייעוץ מקצועי ללקוח.

משנים את הכללים

אצל חברת OKD | סאן קונטרול אתם מוזמנים למצוא מבחר מרשים של חיפויי זכוכית, וזאת על מנת להפוך את הזכוכית ליותר מבודדת מפני חום וקרינה, על מנת להפוך את הזכוכית ליותר עמידה בפני פריצה ושבירה ואף על מנת להפוך את הזכוכית לפחות שקופה וליותר ממותגת ומעוצבת.

שקיפות משופרת

שלל פתרונות חיפוי זכוכית מבית OKD | סאן קונטרול מושתתים על שלושת ערכי החברה: חדשנות, טכנולוגיה מפותחת ואיכות ללא פשרות, ועל כך יעידו אינספור הלקוחות המרוצים מבית החברה, אשר למדו שבעת פניה אליה הם לא רק נחשפים לשלל אופציות איכותיות, אלא בין היתר הם גם נחשפים לאנשי מקצוע אשר בקיאים בתחום, שמתחייבים לאחריות ושמקפידים להעניק את השירות היעיל והמקיף ביותר.

להיות בידיים טובות

אי לכך, אם גם אתם מבקשים להפיק ממשטח הזכוכית שלכם יותר, אם גם אתם מבקשים לטפל בשורת מינוסים שמשטח הזכוכית מביא עמו, או אם גם אתם מבקשים לנצל את משטח הזכוכית באופן מרבי ואידאלי – הרי שטוב לדעת שכל שעליכם לעשות הנו פשוט מאוד: ליצור קשר עוד היום, לציין צורך ודגשים ופשוט להישען לאחור ולאפשר לחברה שחיה את התחום להציע לכם את המענה המקצועי, האיכותי והמבטיח ביותר.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button