ציפוי חלונות נגד שמש

ציפוי חלונות נגד שמש

קרני השמש

קרני השמש, המגיעות מהשמש אל כדור הארץ ואל יתר מערכות השמש, מהוות את המקור העיקרי לאור ולחום על פני כדור הארץ. קרינת השמש היא גם מקור אנרגיה חשוב לעולם הצומח ולתהליכים אטמוספריים וזרמים אוקיינים, החיוניים במיוחד כאשר אנחנו מדברים על החיים בכדור הארץ.

 

אבל רגע, יש גם נזקים…

עם כל ההכרחיות של קרני השמש, נזקיה יכולים להיות גדולים במיוחד עבור האדם. בקרני השמש, מצויים חומרים מסוכנים כדוגמת קרינת גמא וקרינה אולטרא – סגולה שיכולות לחדור לגוף ולגרום לסכנות רבות גם בשכבות החיצוניות של העור וגם בשכבות עמוקות יותר. סכנות אלו יכולות לגרום לאדם נזק רב, כאשר העיקריות שבהן מתבטאות חלילה במחלות עיניים ובסרטן.


ציפוי חלונות נגד שמש

בעת שאנו יוצאים לבחוץ, אנו יכולים להגן על עצמנו מקרני השמש באמצעות משקפי שמש  ותכשירי הגנה נאותים. אבל מה עושים עם קרני השמש שחודרות לבית או למשרד? וכאשר עומדים ליד החלון אפשר 'להתבשל' מחום? כיצד ניתן אז, להימנע מהסכנות של הקרינה? מעודף החום? התשובה פשוטה. באמצעות ציפוי חלונות נגד שמש.

ציפוי חלונות נגד שמש, הוא פיתרון איכותי ביותר אשר לו תועלות רבות. הוא מונע קרינה מסוכנת מהשמש, מפחית את הטמפרטורה בחדר ואת עלויות החשמל, מאחר ועלויות המיזוג מצטמצמות באופן ניכר. וכמובן, מאפשר את הנוחות המרבית ביותר.


היסטוריה

ציפוי חלונות נגד שמש, התחיל בשנות ה-70 ומאז ועד היום, ממשיך להתפתח, להתקדם ולהתחדש. ציפוי חלונות נגד שמש, התגלה כדוחה חום בצורה יעילה ביותר, בשונה מציפוי מתכת שהיינו רגילים להשתמש בהם עד אז. ציפוי חלונות נגד שמש, היא טכנולוגיה זולה, שניתן להשתמש בה גם בבתים פרטיים, גם במשרדים וכן גם בבתי עסקים ועל כן, היא מתאימה לכל אחד.


זוהי גם מקפצה תדמיתית לבעלי עסקים

ברגע שבעלי עסקים בוחרים להשתמש בציפוי חלונות נגד שמש, נוסף לכל היתרונות שציינו, עובדה זו יכולה להועיל להם גם במישור השיווקי. ניתן להדפיס על הציפויים את הלוגו של בית העסק ופרטים נוספים אודותיו, כמובן בהתאם לדרישות ולצורך. זו יוצרת, מקפצה תדמיתית ומאפשרת חשיפה בהיקף גדול ורחב יותר לבית העסק.


רק אצל OKD | סאן קונטרול!

חברת OKD | סאן קונטרול, המתמחה בתחום ציפויי המגן לזכוכית, עם וותק וניסיון רב בתחום, תשמח להעניק לכם את השירות המקצועי, האיכותי והמהיר ביותר עבור ציפוי חלונות נגד שמש. הציפויים מגיעים במגוון סוגים ועיצובים ואפשרויות הבחירה רחבות. לחברה מוניטין רב שצברה, בזכות התקנות רבות של ציפויי מגן לזכוכיות בפריסה רחבה, בארץ ובעולם ובהיקף רחב של פרויקטים למשרדי ממשלה, לבתי חולים, למוסדות חינוך ועוד. כל זאת, תוך שימת דגש מיוחד על איכות המוצרים ועמידותם, זמינות, שירות מהיר ויחס אישי וחם.


אתם מוזמנים להתרשם מהמגוון הגדול של ציפויי החלונות שאנו מציעים.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button