ציפויים למניעת קרינה

כל החיים שלנו למעשה, אנו מוקפים בקרינה. ברגע שאנו מפעילים את המיקרוגל, בעת שאנו מדברים בטלפון הסלולארי ואפילו כשאנחנו נמצאים בחוץ וחשופים לשמש. אין ספק שמדובר באחת הסכנות הגדולות של חיינו, שיכולה לגרום לנזקים כבדים מאוד בגוף, ומסוגלת להשפיע על החיים שלנו ועל איכותם באופן ניכר.


בשנים האחרונות, המודעות לקרינה ולנזקיה גוברת יותר ויותר, ואנו עדים למגוון התפתחויות שמסייעות למזער את הקרינה ואף בחלק מהמקרים ממש מצליחות למנוע אותה. אין ספק שהדרך להיות מוגנים מכל דבר שפולט קרינה מסוכנת, הוא עוד רחוק, אם כי אנו מתקדמים לשם צעד ועוד צעד, (כמו כל מסע שמתחיל בצעד אחד קטן) ועל כן, מדובר בהישג גדול כשלעצמו.


ציפויים למניעת קרינה



מגוון רחב של ציפויים

בחברת OKD | סאן קונטרול, בין כל המגוון שתמצאו לציפויים כנגד חום, הדף ורסיסים, פריצות ודהיות, תוכלו למצוא ציפויים למניעת קרינה מהשמש, ציפויים למניעת לקרינה מאנטנות סלולאריות ועוד, כאשר אלו מסייעים רבות למשתמשים בהם, במגוון מאוד של דרכים. במאמר זה, ננסה להבין מהם אותם ציפויים אשר מסייעים למנוע קרינה מהשמש ומקרינה של אנטנות סלולאריות, נחשף ליתרונות שלהם ונבין למה הפכו לכל כך פופולאריים בשנים האחרונות.


ציפויים למניעת קרינה

ראשית, נדבר על הקרינה מקרני השמש.

מעבר לחיוניות ולהכרח של השמש, כאשר היא מהווה את האור והחום העיקרי על פני כדור הארץ ומשמשת חלק חשוב מאוד בתהליכי פוטוסינתזה ואוטמו ספירה, היא יכולה להיות מסוכנת עבורנו עד מאוד. בקרני השמש מצויים חומרים כמו קרינת גמא וקרינת אולטרא-סגולה- (UV) שיכולים להשפיע גם באופן חיצוני על הגוף וגם באופן עמוק יותר ולגרום בין היתר למחלות עיניים ולסרטן העור. על מנת להימנע מהקרינה החזקה של השמש, בעת שאנו שוהים בבית, במשרד ובבית העסק, נוכל להשתמש בציפויים למניעת קרינה.


ציפויים למניעת קרינה באים למנוע קרינה שמועברת מקרני השמש אל חלונות הזכוכית מאחר ומשטחי הזכוכית בחלונות מעבירים את כל הקרינה בתדרים גבוהים באופן מידיי ולכן יש צורך למגן אותם.


ציפויי למניעת קרינה – ציפוי אנטי סאן

ציפויי אנטי סאן הוא ציפויי מגן לזכוכית הייעודית להגנה גם מפני החום של השמש וגם מפני הקרינה אותו היא פולטת. ציפויי ה"אנטי סאן" הפכו לפופולאריים ביותר בשנים האחרונות, מאחר והתגלו כיעילים ביותר מפני סכנות אלו. ושימו לב לנתונים, ציפויי אנטי סאן –ציפוי למניעת קרינה מאפשרים מניעת מעבר של כ- 99% של קרינה מסוכנת! בנוסף, אנו יכולים בכך לעכב דהייה והתיישנות של חפצים שחשופים לקרני אולטרא סגולה (UV)


כל זאת כמובן לצד היתרונות הנוספים והברורים שקיימים כמו הפחתת הטמפרטורה בחלל וחיסכון משמעותי בהוצאות החשמל מאחר והשימוש במערכות המיזוג פוחת. ציפויי "אנטי סאן" למניעת קרינה מפני השמש מגיעים במגוון של תצורות, צבעים וגוונים וכל אדם יוכל למצוא את הסגנון לו הוא מתחבר.


ציפויים למניעת קרינה מפני אנטנות סלולאריות

לא משנה אם אנחנו נמצאים בבית או בעבודה, עלולה להימצא בקרבתנו אנטנה סלולארית שפולטת קרינה מסוכנת ויכולה להשפיע עלינו באופן משמעותי וניכר, כאשר עשויה לגרום למחלות רבות, בניהם אף סרטן. כיום, קיימות בישראל כ-6500 אנטנות סלולאריות וכנראה שהמספר הזה עוד יגדל בעתיד. מידע זה יכול להוות עבורנו תמרור אזהרה חשוב ביותר, כאשר חשוב לדעת שלא צריך להישאר עם המצב כמו שהוא. יש מה לעשות!


ציפוי מגן אופטי

אצלנו בחברת OKD | סאן קונטרול, תמצאו מענה ראוי עבור חלונות אשר מהווים אמצעי הולכה של קרינה, באמצעות ציפויי מגן אופטי נגד קרינת אנטנות סלולאריות. ציפוי זה שקוף והוא חוסם מעבר של קרינה ומצמצם אותה באופן משמעותי ביותר, כמעט עד פי 100! ציפויי זה עומד בתווי התקן והבטיחות המחמירים ביותר ושומר על עיצוב החלון ועל האסתטיקה שבו.


אין ספק כשאנחנו מדברים על קרינה שמקיפה אותנו מכל עבר, אנו מדברים על החיים שלנו. והחיים שלנו חשובים יותר מכל! עשו לעצמכם את הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות עבור בריאותכם ועבור בריאות משפחתכם, רכשו ציפויים למניעת קרינה.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button