פתרונות נגד סנוור

בשעת צהריים חמה, בין אם אנחנו בבית או אפילו במשרד, חום השמש משתלט עלינו וגורם לנו להסתנוור. ההסתנוורות יכולה להקשות עלינו להמשיך את הפעולה שהיינו באמצע לעשות, אם זה להסתכל על המחשב, לבשל, להכין שיעורים עם הילדים או לצפות בטלוויזיה. על מנת להתמודד עם בעיה זו, נוכל למצוא היום מגוון פתרונות נגד סנוור.


פתרונות נגד סנוור


פתרונות נגד סנוור

בתוך פתרונות נגד סנוור ניתן למצוא הצללת חלונות, הכהיית חלונות, ושימוש בציפויים ייחודים. יש לציין, שבחירת השיטה תעשה על פי סוג החלון, מאפיינו הייחודים, המיקום שלו, וכמובן העדפותיו וטעמו האישי של הלקוח. על מנת לדעת מהי השיטה הטובה ביותר, מומלץ להתייעץ עם המומחים של חברת OKD | סאן קונטרול. נרחיב כעת על כל אחד מן הפתרונות המוצעים.

הצללת חלונות

ביצוע של הצללת חלונות, נחשב לאחד מהפתרונות הטובים ביותר עבור סנוור וקרינה מהשמש. הצללת החלונות מבוצעת על ידי ציפוי חלונות המודבק בטכניקה מיוחדת על זכוכית החלון. הציפוי עשוי מיריעות קשיחות וחזקות, ועמיד בפני פריצות, סדקים ושריטות. הצללת חלונות מווסתת את הטמפרטורה בחלל, ובכך גם ניתן לחסוך כסף רב שהיה אמור להיות מושקע עבורה מערכות המיזוג. חשוב להבחין בין הצללת חלונות שנועדה למנוע סנוור בבית, לבין הצללת חלונות שנועדה למנוע סנוור במשרד. הצללת חלונות בבית צריכה לספק מענה רחב עבור כל החלונות בבית, עם מתן דגש על פונקציונאליות ואסתטיקה, יחד עם התייחסות למאפיינים השונים של החלל. כך למשל, בחדרי המטבח נדאג להתקין הצללה שתאפשר לאוורר את החלל הן מסנוור, אבל גם מריחות לא נעימים, לכלוך ואוויר לא נקי.


אור השמש לא חוסך מאיתנו, וגם בעת שאנו נמצאים במשרד הוא יכול לסנוור. למעשה, נוכל לומר, שיש שעות מסוימות בהם אור השמש מסנוור במשרד, ולמרות שמדובר בשעות בודדות, אנו עדיין נדרשים למצוא לבעיית הסנוור פיתרון. גם כאן, יהיה ניתן לבצע הצללת חלונות על ידי התקנת ציפוי מיוחד. הציפוי המיועד למניעת סנוור זול יותר מאשר התקנת תריסים, ולא דורש תחזוקה שוטפת . לכן, הוא נמצא יעיל במיוחד עבור משרדים.

הכהיית חלונות

טכניקה נוספת למניעת סנוור, היא ביצוע של הכהיית חלונות. אנו מבצעים הכהיית חלונות בעזרת ציפוי הנקרא " אנטי סאן ". ציפויי ה"אנטי סאן" מסייע במניעת הסנוור והקרינה ומוריד משמעותית את הטמפרטורה בחלל. הורדת הטמפרטורה בחלל מאפשרת למשתמשים להנות מאוויר נעים ומרענן, המונע את הסנוור וחוסך עשרות אלפי שקלים בהוצאות המיזוג.


יתרון בולט נוסף בשימוש הכהיית חלונות בעזרת ציפוי "אנטי סאן" הוא היכולת למנוע באופן משמעותי גם את הסנוור, אבל גם כתמים שיכולים להצטבר על הרכוש שלנו, על השולחנות, הכיסאות, השטיחים, ספות ועוד.


במידה והנכם מעוניינים למנוע סנוור וקרינה, בין אם מדובר בבית ובין אם מדובר במשרד או בית העסק, מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית ואמינה לגבי השיטות השונות, ובהתאמה למאפייני המקום ולדרישות שלכם. פנייה לחברה מקצועית ומנוסה אשר נמצאת כבר שנים רבות בתחום, יכולה להבטיח כי תרכשו מוצר איכותי אשר ישדרג את איכות חייכם באופן משמעותי.


חברת OKD | סאן קונטרול

חברת OKD | סאן קונטרול, מבית או.קיי דיל בע"מ, מתמחה בתחום ציפויי המגן לזכוכיות. לחברה יש ידע רב וניסיון עשיר בשנים. הודות לטכנולוגיה המתקדמת והמתפתחת, המוצרים אותה מציעה החברה, הופכים להיות בין המוצרים הטובים ביותר עבור מניעת קרינה, סנוור, פריצות וסדקים.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button