הדבקה על קירות

שיפוץ ועיצוב חלל, הוא מבצע לוגיסטי מורכב. הוא דורש תכנון מוקפד ומדוקדק וחשיבה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. הוא דורש הוצאה כספית גבוהה, התקשרות לאדריכלים, קבלני שיפוץ ומעצבי פנים, ובעיקר זמן וכוחות, מאחר וסיומו לא תמיד מתרחש בעת המועד המתוכנן. האם חשבתם לעצמכם, כיצד תוכלו לשדרג את המטבח, חדר השינה, חדר הילדים, חדר עבודה, פינת אוכל, חדר המשרד שלכם ובעצם – כל חלל שתרצו, בצורה מרשימה, אסתטית ויפה שתשנה בעלות כספית זולה?

הדבקה על קירות

הדבקה על קירות

אחד הטרנדים היותר פופולאריים היום לשדרוג החלל, הוא מדבקות קיר. מדבקות קיר הפכו לשם החם היום בכל מה שקשור לעיצוב וחלל הבית. והסיבה לכך נעוצה בגלל מספר מאפיינים בולטים. ראשית, מדובר על שדרוג עיצוב החלל בצורה זולה באופן משמעותי משיפוץ נרחב. שנית, העובדה שיש מגוון גדול ועצום של מדבקות לקיר, מאפשרת לכל אדם לבחור את הסגנון האישי המועדף עליו, ובכך ליצור מראה יצירתי המוסיף נופך ייחודי לקיר. לבסוף- ניתן להדביק בכל פינה בבית או במשרד ולכן תועלתו גדולה.

….

הדבקה על קירות – מגוון אפשרויות, סוגים וצבעים

את מדבקות הקיר אנו מדביקים באמצעות הדבקה על קירות ומדובר בביצוע פשוט ומהיר, שמשנה מיד את החלל. בתוך כל המגוון הגדול והעצום של מדבקות, ניתן למצוא מדבקות קיר ייעודים. למשל מדבקות שמתייחסות בעיצוב שלהם או בטקסט שלהם לחלל מסוים בבית, כמו מטבח, פינת אוכל, פינת עבודה, חדר ארונות וכד'.

יש מדבקות קיר שלא קשורות לחלל הספציפי, ויכולות להתאים לכל חלל. למשל מדבקות קיר בצורת עיטורים כדוגמת פרחים, שושנים וסלסולים. נוכל למצוא מדבקות קיר הקשורות לחיות מחמד, תמונות נוף, דמויות של אנשים, וכמובן משפטים מעוררי השראה, ציטוטים ואמירות של ידוענים בעברית ובאנגלית.

….

להפוך חלום למציאות

שימוש במדבקות קיר משנה את החלל לבל היכר. הוא מוסיף צבע, מרענן, משדרג, הוא מביא איתו אמירה אישית ועיצובית, ואולי ובעיקר- הוא מייחד אותנו מכל חלל אחר שקיים.

…..

בחברת OKD | סאן קונטרול תוכלו להפוך את החלום שלכם למציאות.

חברת OKD | סאן קונטרול , מבית או.קיי דיל בע"מ, היא מהחברות המובילות בישראל בתחום ציפויי המגן לזכוכיות. חברת OKD | סאן קונטרול הינה היבואנית הגדולה בארץ לציפויי מגן זכוכית וביצעה פרויקטים רבים בהצלחה בתחום זה. בחברה תוכלו למצוא מגוון רחב וגדול של מדבקות קיר לחללים שונים וייעודים, עם אפשרויות עיצוב, צבעים, מרקמים וצורות שונות.

…..

מתלבטים? רוצים לבצע הדבקה על קירות אבל לא בטוחים לנוכח כל האפשרויות? חברת OKD | סאן קונטרול תשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים את מדבקות הקיר האידיאליות ביותר עבורכם.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button