מערכת עיגון חלונות

מערכת עיגון חלונות

בימים ובתקופות של אי שקט, אנו חרדים על החיים שלנו, ומנסים בכל דרך אפשרית להגן עליהם. לצערנו, מדובר במציאות נפוצה בארץ, ואנו נתונים לא פעם לשגרה של טילים, קסאמים ורסיסים שונים שיכולים לחדור בקלות אל ביתנו. על מנת לשמור על החיים שלנו ועל חיי הסובבים אותנו, מומלץ במיוחד להתקין מערכת עיגון חלונות.


מהי מערכת עיגון חלונות? למה היא נועדה? וכיצד היא מסייעת לנו לשמור על החיים שלנו? הכול במאמר הבא:




מערכת עיגון חלונות


מערכת עיגון חלונות מיועדת למיגון זכוכיות לחלונות, קירות מסך ולפרופילי אלומיניום הקיימים בשוק, שיכולים להיפגע כתוצאה מהדף, רסיסים או פיצוצים שונים. מערכת זו ייחודית, בכך שהיא למעשה, מהווה עוגן חזק עבור החלון. היא מותקנת על המסגרת של החלון ומהווה את התחליף לסורגים. פתרון זה מונע מהזכוכית להתנתק ממסגרת החלון ולעוף כמקשה אחת לתוך חלל החדר. עובדה זו מספקת את ההגנה הנדרשת הטובה ביותר עבור השוהים בחלל, ועבור השוהים סמוך לחלון בפרט.


למי מערכת זו מיועדת ומתי משתמשים בה?


מערכת מיגון חלונות מספקת את ההגנה הטובה ביותר מפני הדף, רסיסים ופיצוצים שונים, וכמו גם כנגד מעשי קונדס של ילדים וונדליזם. לכן, היא מיועדת להתקנה בכל מקום בו שוהים אנשים:  בתים פרטיים, בתי עסק, מסחר ותעשייה. יש לציין שמערכות אלה מומלצות בעיקר ליישום, במקומות בהם יש צורך באבטחה כבדה כמו משרדים ממשלתיים, מתקנים ביטחוניים, שגרירויות, בנקים וחברות גדולות, הנמצאות בהרבה מאוד מן המקרים תחת סכנה מיוחדת. שימוש במערכת מיגון חלונות מסייעת בהגנה ובשמירה על החלל, ומונעת מהזכוכיות שבחלון להתנפץ ולהישבר.


החשיבות שבהתקנת מערכת עיגון חלונות


השגרה שבה אנו נתונים, מחייבת אותנו למצוא את הדרכים האולטימטיביות ביותר להתמודד עם אירועים שיכולים לסכן אותנו כמו הדף, רסיסים ופיצוצים. בשוק, קיים מגוון רחב של אמצעים המסייעים בכך, אולם מערכת עיגון חלונות של חברת OKD | סאן קונטרול, ייחודית מהם, בכך שהיא מספקת ציפויי זכוכית ייחודי המודבק בטכניקה מיוחדת על מסגרת החלון. מדובר על ציפוי חזק וקשיח שעמיד בפני כל הנזקים שיכולים להתרחש, כולל שריטות וסדקים מסוגים שונים. ציפויי זכוכית אלו נמצאו יעילים במיוחד במבחן שבוצע עבור זה. הם בטיחותיים עבור השוהה בחלל ומספקים את הדבר היחיד לו הוא זקוק- הביטחון. במידה ואתם מרגישים כי אינכם בטוחים דיי, וזקוקים לאמצעי אידיאלי אשר יספק עבורכם בדיוק את ההגנה הנדרשת, מומלץ לפנות לחברת OKD | סאן קונטרול.


מעוניינים להתקין מערכת עיגון לחלונות? רק בחברת OKD | סאן קונטרול


חברת OKD | סאן קונטרול מבית או.קי דיל בע"מ, הינה אחת החברות המובילות בישראל בתחום ציפויי המגן לשמשות. החברה מספקת פתרונות מיגון שונים לבית ולעסק המיועדים להגנות מפני השמש, הדף ורסיסים, פריצות, גנבים ועוד. לחברת OKD | סאן קונטרול שיתופי פעולה רבים עם חברות שונות ומגוון עצום של פרויקטים שביצעה בארץ ובחו"ל למגזר הפרטי והעסקי כאחד.


צוות המומחים של חברת OKD | סאן קונטרול ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת. לפרטים נוספים, צרו קשר.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button