הדפסה בפורמט רחב

הדפסה בפורמט רחב

אחת הדרכים היותר פופולאריות היום ליצירת מיתוג לעסק ולקידום של מטרות שיווקיות שונות, הוא באמצעות הדפסה בפורמט רחב של מדבקות לקירות או זכוכיות. המדבקות שלנו מתאימות לתנאי חוץ ופנים. בעלות אורך חיים גבוה במיוחד. ניתנות לניקוי בקלות. ניתן לקבל מראה מט או מבריק. המעצבים הגרפיים מהשורה הראשונה נעזרים בשירותי ההדפסה וההתקנה שלנו מתוך היכרות והערכת איכות ההדפסה ואיכות ביצוע ההתקנה.

הדפסה בפורמט רחב – מדבקות לקיר

ניתן לבצע הדפסה בפורמט רחב, עבור מדבקות לקיר המיועדות לשלל שימושים, בניהם שילוט והכוונה על גבי קירות המשרד, מדבקות קיר למשרד, כולל שירות משלים עבור הדפסה בפורמט רחב כמו חיתוך אותיות, יצירת לוגו כחיפוי לזכוכית, הדפסה בפורמט רחב על קנבס, לוחות גיר ועוד.

חדשנות, סגנון ועיצוב

הצבעים, העיצובים והמרקמים האין סופיים של המוצרים אותם ניתן להדפיס, מאפשרים לכל לקוח ליצור את השילוב הייחודי והאסתטי בעיניו, המותאם לטון המיוחד אותו רוצה החברה לשדר, בין אם זה יוקרה ואצילות, מראה היי טקיסטי או מתוחכם, כאשר הכול מעוצב בהתאמה אישית לצרכי הלקוח המשתנים.

מגוטנברג אל המאה ה-21…

מאז ימיי המצאת הדפוס על ידי יוהאן גוטנברג בגרמניה של 1440, מכונות הדפוס עברו תהפוכות ושינויים אשר כללו שיפורים ושדרוגים רבים. בשנים האחרונות אנו עדים לכך ששימוש בהדפסה בפורמט רחב הולך וצובר תאוצה בעקבות ההתפתחות של הדפוס הדיגיטלי . ביצוע של הדפסה בפורמט רחב באופן מידיי מהמחשב אל מכונת הדפוס, מתרגם את המידע הדיגיטלי להדפסה מרשימה, במהירות ובקלות, ויכול לשווק את בית העסק, תוך שמירה על אסתטיות, עיצוב ובטיחות השוהים בסביבתו.

רוצים לבצע הדפסה בפורמט רחב?

חברת OKD | סאן קונטרול, מבית או.קיי דיל, בע"מ, היא מהחברות המובילות בתחום ההדפסה והתקנת קירות. מעוניינים לבצע הדפסה בפורמט רחב לבית העסק שלכם? פנו אלינו עוד היום.

צור קשר

השאירו פרטים



    Call Now Button